Tuesday 13 November 2012

DON'T LOSE HOPE ! MUST !

assalamualaikum wbt.




berada dalam keadaan yang saat tidak stabil ! result yang teruk ! result yang paling teruk pernah aku dapat ! dan lagi teruk bila aku mengulangi kesilapan untuk kali kedua! rasa malu pada diri sendiri, family, kawan kawan. aku tak tahu mana silap aku, mungkin aku terlalu selesa dengan apa yang aku ada. aku tahu sekarang bukan masa untuk menyesal bagai tapi aku kena buktikan yang aku takkan ulang lagi ! mampukah aku ? aku tak pernah rasa segagal ini. kalau bukan keluarga yang bersusah payah bagi support dan tanggung semua keperluan aku dan beri semua kemudahan lama dah aku bekukan cita cita aku dan semua ini. rasa nak tinggalkan je walaupun aku tahu itu bukan jalan yang betul. tahu tak macam mana perasaan bila dikelilingi orang yang berjaya sedangkan aku ? haa rasa nak menangis sekuat hati. macam mana nak berhadapan dengan mereka. mereka berkongsi kegembiraan sedangkan aku? takda pape nak kongsi, ALLAH je yang tahu wehh macam mana perasaan ini.


No comments:

Post a Comment